بهترین سیستم تبلیغات اینترنتی در کشور

آگهی ها و تبلیغات و نیازمندیهای سراسر کشور

بهترین سیستم تبلیغات اینترنتی در کشور

آگهی ها و تبلیغات و نیازمندیهای سراسر کشور

بهترین بهترین افزونه حرفه ای مدیریت کتابخانه و دسته بندی حرفه ای تصاویر و فایل های وردپرس | Real Media Library

بهترین افزونه حرفه ای مدیریت کتابخانه و دسته بندی حرفه ای تصاویر و فایل های وردپرس | Real Media Library

بهترین افزونه حرفه ای مدیریت کتابخانه و دسته بندی حرفه ای تصاویر و فایل های وردپرس | Real Media Library

بهترین بهترین افزونه حرفه ای مدیریت کتابخانه و دسته بندی حرفه ای تصاویر و فایل های وردپرس | Real Media Library

آموزش بهترین افزونه حرفه ای مدیریت کتابخانه و دسته بندی حرفه ای تصاویر و فایل های وردپرس | Real Media Library , پشتیبانی 6 ماهه بهترین افزونه حرفه ای مدیریت کتابخانه و دسته بندی حرفه ای تصاویر و فایل های وردپرس | Real Media Library

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در بهترین فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

بهترین افزونه حرفه ای مدیریت کتابخانه و دسته بندی حرفه ای تصاویر و فایل های وردپرس | Real Media Library

WordPress Real Media Library

معرفی بهترین افزونه حرفه ای مدیریت و دسته بندی رسانه ها

به راحتی کتابخانه رسانه وردپرس خود را با پوشه و مدیریت فایل سازماندهی کنید.

بهترین افزونه حرفه ای مدیریت و دسته بندی رسانه ها برای مدیریت پیشرفته و بهتر تصاویر و فیلم های سایت شما می باشد. با استفاده از این بهترین افزونه حرفه ای می توانید هزاران تصویر ، فایل صوتی ، تصویری و PDF را در رسانه > کتابخانه سایت در پوشه ها به صورت مجازی سازماندهی کنید. در واقع این یک مدیر فایل مانند Windows Explorer یا Mac Finder است ، اما برای وردپرس.

یک محصول فوق العاده برای تمامی سایت های وردپرسی بلاگی ، فروشگاهی ، خبری است . با این محصول می توانید به صورت حرفه ای تصاویر و فایل های وردپرس خود را پوشه بندی کنید . این پوشه بندی مجازی هست و به سئو سایت شما به هیچ وجه ضربه نمی زند و آدرس تصاویر یا فایل ها را تغییر نمی دهد .
 این محصول فارسی شده و دارای لایسنس از سرویس گارد ژاکت می‌باشد و تنها در یک دامنه قابل نصب و استفاده است.لطفا کلید لایسنس را فقط در دامنه اصلی فعال نمایید. 

امکانات بهترین افزونه حرفه ای WordPress Real Media Library

بهترین افزونه حرفه ای مدیریت رسانه ها دارای ویژگی های زیادی برای کتابخانه رسانه وردپرس است

مدیریت فایل و پوشه بندی کامل

 

وقتی یه فروشگاه اینترنتی دارید و تعداد کالاها زیاد باشه قطعا تصاویر گالری محصولات سایت شما هم زیاد هست و به صورت انباشه آپلود کردن تصاویر در مدیریت رسانه > کتابخانه ودرپرس نمیتونه به تنهایی به تصاویر شما نظم بده چون بعدا به راحتی نمی توانید در کمترین زمان به فایلهای مورد نظر برسید و بر روی آنها فعالیت انجام دهید . اگر بهترین افزونه حرفه ای مدیریت و دسته بندی رسانه رو داشته باشید میتونید پوشه بندی هایی مجازی درست کنید و بدون تغییر در آدرس تصاویر محصولات می توانید آنها را دسته بندی و در پوشه های خود قرار دهید .

فایل های خود را در پوشه ها بکشید و رها کنید

 

زمانی که شما از قبل تعداد زیادی رسانه دارید بعد از نصب بهترین افزونه حرفه ای می توانید با ساختن پوشه بندی های لازم، تنها با کشیدن و رها کردن رسانه ها در پوشه های مورد نظر به آنها نظم بدهید . دقت کنید که به هیچ وجه آدرس تصاویر و فایل های شما تغییر نمی کند و این بهترین افزونه حرفه ای به صورت مجازی دسته بندی می کند و به سئو و لینک های شما آسیب نمی زند .

به راحتی برای فایل های خود میانبر ایجاد کنید

 

این قابلیت به شما کمک می کنه در موارد مورد نیاز به فایل ها مهم یک میانبر  shortcut  ایجاد کنید . دقیقا مثل سیستم عامل ویندوز  که یک میانبر به فایل یا نرم افزارهای مورد نیازتون رو در دکستاب ایجاد می کنید تا در سریعترین زمان به اون برنامه یا فایل دسترسی داشته باشید . در زمانی که سایت شما محتوای رسانه ای زیادی داشته باشد این مورد شدیدا مورد توجه و نیاز شما قرار خواهد گرفت.

در زمان ثبت رسانه در محصول یا مقاله فیلتر کنید

 

تصور کنید که میخواهید تصاویری را برای مقاله یا گالری محصولات خود پیدا کنید . در حالت دیفالت وردپرس شما فقط یک ابزار جستجو دارید اما با بهترین افزونه حرفه ای مدیریت دسته بندی رسانه ها می توانید بر اساس نیاز های از پیش تعیین شده بین تصاویر خود جستجوی حرفه ای و فیلتر شده داشته باشید و با شاخه بندی های درست در کمترین زمان به هدف خود برسید .

مرتب سازی سفارشی تصاویر

 

در زمانی که تعداد زیادی تصاویر دارید و اونها رو به صورت نامرتب در پوشه جای داده اید این قابلیت به شما کمک می‌کند که بر اساس الگوی مورد نظر خود آنها را در پوشه مورد نظر مرتب کنید . این مورد در زمانی بسیار مهم جلوه می‌کند که شما در سایت خود انواع گالری ایجاد می‌کنید و نیاز دارید تصاویر بر اساس ترتیبی که مورد نظر شماست پشت سر هم نمایش داده شود نه بر اساس زمان آپلود یا نام رسانه . 

در حالت لیست نیز عالی کار می کند

 

تمام قابلیت های این بهترین افزونه حرفه ای چه در حالت لیست چه در حالت گالری در کتابخانه رسانه های وردپرس به درستی کار می کند و شما میتوانید بر اساس نیاز خود انتخاب کنید که در چه حالتی قرار بگیرد و به راحتی از آن استفاده کنید .

مدیریت بارگذاری پیشرفته

 

وقتی با کمک این بهترین افزونه حرفه ای میتوانید به راحتی کشیدن و رها کردن فایل ها رو جا به جا کنید قطعا آپلود تصاویر با کشیدن و رها کردن یک مزیت فوق الاده برای کتابخانه وردپرس است و این مورد به رضایت بعد از خرید شما هم اضافه می‌کند

بارگذاری مستقیم فایل ها در پوشه ها

 

با این قابلیت می توانید دقیقا در پوشه ای که از قبل ساخته اید و مد نظرتون هست تصاویر را به صورت مستقیم آپلود کنید . فرض کنیم شما فروشگاه اینترنتی دارید و برای هر محصول هم یه پوشه درست کردید می توانید تمام تصاویر مربوطه به این محصول رو به مستقیم در پوشه مشخص شده آپلود کنید

ایجاد گالری از پوشه

 

با قابلیت ایجاد گالری این بهترین افزونه حرفه ای و با کمک ویرایشگر حرفه ای کوتنبرگ وردپرس می توانید به صورت حرفه ای و بدون نیاز به هیچ برنامه ای به صورت حرفه ای انواع پالری تولید کنید و اونها رو به نمایش بگذارید . 

چرا به بهترین افزونه حرفه ای مدیریت قدرتمند کتابخانه وردپرس نیاز دارید؟ 

فروشگاه اینترنتی یا وب سایت خبری در حال رشد وردپرس به این معنی است که شما هر روز تعداد زیادی پرونده رسانه جدید به پایگاه داده خود اضافه می کنید. در عرض چند هفته وب سایت شما با هزاران پرونده رسانه پر خواهد شد. چگونه می توانید یکی از این پرونده ها را در یک لیست مسطح پیدا کنید ؟ البته ، شما می توانید از عملکرد جستجوی وردپرس استفاده کنید و چند ساعت را برای یافتن پرونده صرف کنید ، اما چه کسی می تواند نام هزاران پرونده را به خاطر بسپارد؟

رسانه خود را با سهولت تنظیم کنید

اینجاست که پلاگین مدیریت دسته بندی رسانه ها برای این کار بهترین گزینه هست . با استفاده از این بهترین افزونه حرفه ای می توانید به راحتی پوشه ها ، مجموعه ها و گالری های تصاویر خود را ایجاد کنید تا کتابخانه رسانه خود را به درستی سازماندهی کنید. دفعه دیگر که به دنبال یک فایل هستید ، کافیه به پوشه بندی درستی که ایجاد کردید برید و از سرعت و نظم خاص آن لذت ببرید 

سازماندهی فایل های که قبلا در قسمت رسانه سایت بارگزاری کرده اید با کشیدن و انداختن آنها در پوشه ها هدفمند به راحتی انجام می شود . با کشیدن آنها می توانید ترتیب فایل ها را مرتب کنید تا پرونده های مهم را برای دسترسی سریعتر به بالای لیست منتقل کنید 

علاوه بر این ، می توانید از پلاگین مدیریت دسته بندی رسانه ها برای اضافه کردن گالری رسانه به پست های خود از ویرایشگر "New Post" وردپرس استفاده کنید. با این کار می توانید یک پوشه رسانه کامل به عنوان گالری قابل تنظیم به پست های وردپرس خود اضافه کنید.

کتابخانه Real Media یک بهترین افزونه حرفه ای وردپرس ضروری برای مدیریت رسانه است که می تواند باعث صرفه جویی در وقت زیادی شود که باید برای مدیریت پرونده های رسانه ای خود صرف کنید.

پوشه ها ، مجموعه ها و گالری ها

همانطور که از تصاویر بالا مشاهده می کنید پلاگین Real Media Library از سه روش برای سفارش پرونده های شما پشتیبانی می کند:

پوشه : یک پوشه می تواند شامل هر نوع پرونده و مجموعه باشد ، اما نه گالری. برای ایجاد یک زیر پوشه ، کافیست یک پوشه را از لیست انتخاب کرده و روی دکمه ایجاد پوشه کلیک کنید.

مجموعه : مجموعه نمی تواند حاوی پرونده باشد. اما می توانید مجموعه ها و گالری های مورد نظر خودتان را ایجاد کنید. گالری فوق الذکر فقط یک پوشه داده گالری است ، به این معنی که گالری های ایجاد شده به طور خودکار در پیشخوان شما (وب سایت شما) قرار نمی گیرند. می توانید با استفاده از ویرایشگر گوتنبرگ در صفحه / پست خود ، از این پوشه داده گالری یک گالری تصویری ایجاد کنید.

گالری : یک پوشه داده گالری فقط می تواند شامل تصاویر باشد. برای شما راحت تر تشخیص می دهد که گالری های بصری شما در کجا قرار دارند. همچنین می توانید تصاویر را به ترتیب تصویر خود بکشید و رها کنید.

 

 

آپلود عکسبهترین افزونه حرفه ای مدیریت کتابخانه و دسته بندی حرفه ای تصاویر و فایل های وردپرس | Real Media Library
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.