ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
طرح درس روزانه جامعه شناسی
دسته بندی | علوم اجتماعی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 14 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 5 |
طرح درس روزانه : کتاب جامعه شناسی (2) سال سوم ادبیات و علوم انسانی
عنوان درس | موضوع | صورت جلسه | صفحه | روش مورد استفاده | تعداد دانش آموزان | تهیه کننده |
جامعه شناسی (2) سال سوم ادبیات و علوم انسانی | بهتر است خود را با کدام ویژگیها تعریف کنیم؟ | 90 دقیقه | 22-16 | بحث گروهی | 25 نفر | لیلا یزدی آغ چشمه |
هدف کلی : شناخت عوامل مؤثر بر هویت جمعی | ||||||
اهداف جزئی و رفتاری : در پایان این درس از دانش آموز انتظار میرود : - ویژگیهایی که مبنای شناخت فرد از خود قرار می گیرد ، نام ببرد . - برای هر یک از این ویژگیها ، یک مثال بزنید . - نقش این ویژگیها را در روند هویت یابی افراد با یکدیگر مقایسه کند . - رابطه مد و هویت یابی را تحلیل کند . - علت هویت یابی بر مبنای مصرف را در محیط های شهری بیان کند . - تشابه ویژگیهایی که فرد خود را با آن تعریف می کند ، بفهمد . - این ویژگیها را از جهت میزان فعالیتهای فرد در تولید آنها ، با یکدیگر مقایسه کند . - تأثیر خلاقیت و کار آفرینی را در جوامع توسعه یافته تحلیل کند . - نقش رسانه های جمعی را در مصرف گرایی ارزیابی کند . - به اهمیت ویژگیهای اکتسابی در توسعه و پیشرفت جوامع پی ببرد . |